Urząd Gminy w Słupi

Urząd Gminy w Słupi

  • Dotacje »
  • Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego »
  • Fundusze Europejskie dla Łódzkiego »

Samochód lekki rozpoznawczo-ratowniczy z funkcją przewozu personelu i wyposażenia osobistego

wQbNlblF4ltnyCOdUBiEyRIkCBBggQJEiRIkCBBgl8GCYlNkCBBggQJEiRIkCBBggQ1BgmJTZAgQYIECRIkSJAgQYIENQYJiU2QIEGCBAkSJEiQIEGCBDUGCYlNkCBBggQJEiRIkCBBggQ1BgmJTZAgQYIECRIkSJAgQYIENQYJiU2QIEGCBAkSJEiQIEGCBDUGCYlNkCBBggQJEiRIkCBBggQ1BgmJTZAgQYIECRIkSJAgQYIENQYJiU2QIEGCBAkSJEiQIEGCBDUGCYlNkCBBggQJEiRIkCBBggQ1BgmJTZAgQYIECRIkSJAgQYIENQTL9f8ZpUw3g0egHwAAAABJRU5ErkJggg==

Tytuł projektu

„Samochód lekki rozpoznawczo-ratowniczy z funkcją przewozu personelu i wyposażenia osobistego”

Fundusz

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 

Numer i nazwa Priorytetu

FELD.02 Fundusze europejskie dla zielonego Łódzkiego

Numer i nazwa Działania

FELD.02.08 Dostosowanie do zmian klimatu, zapobieganie klęskom i katastrofom

Całkowita wartość projektu

438 293,40 PLN

Wysokość wkładu Funduszy Europejskich

372 549,39 PLN

Okres realizacji

01.09.2023r. – 30.06.2025 r.

Działania, które będą realizowane w ramach projektu

  1. 1Przygotowanie projektu, w ramach zadania został opracowany formularz wniosku o dofinansowanie,
  2. 2Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego wraz z wyposażeniem, w ramach zadania planuje się zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją przewozu personelu
    i wyposażenia osobistego
  3. 3Koszty pośrednie, w ramach zadania będą finansowane działania wymienione w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 z dnia 18.10.2022 roku oraz zgodne z Zasadami kwalifikowania wydatków w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. W ramach kosztów pośrednich sfinansowane zostaną również wydatki związane z promocją projektu.

Grupy docelowe

Mieszkańcy powiatu skierniewickiego

Cel projektu

Zwiększenie bezpieczeństwa przeciwpożarowego w regionie, w tym usuwania skutków katastrof

Cele pośrednie

  1. podniesienie sprawności jednostek Ochotniczych Straż Pożarnych, 
  2. zmniejszenie skutków wydarzeń drogowych na terenie gminy i regionu,
  3. wzrost bezpieczeństwa życia i mienia publicznego oraz prywatnego mieszkańców gminy i powiatu, 
  4. ochrona obiektów turystycznych i przyrodniczych gminy i powiatu (działania jednostki obejmują obszar NATURA 2000 i obszar chronionego krajobrazu).

Planowane efekty

Wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupi w 1 wóz pożarniczy wyposażony w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof.

Wskaźniki produktu

  • Powierzchnia objęta środkami ochrony przed niekontrolowanymi pożarami – 16 423,68 ha
  • Liczba zakupionych wozów pożarniczych wyposażonych w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof - 1 szt.
  • Liczba jednostek służb ratowniczych doposażonych w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof - 1 szt.

www.mapadotacji.gov.pl

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-09-16 23:41:02
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu netadmin